CIARA ON THE CHARTS
FAN TALK
  • axe: lol that this is only the second comment posted on this board since she announced her pregnancy.
  • Keep On Lookin': The eyes and the whole area around them is so from the Harris side but his height is from his papa. I...
  • Brooke: U guys should really feel bad cuz she was pregnant during this performance. She didn’t expect to find love...
  • Bj: Anytime is Lovely! I hope the generalists love it so it can be requested! She can do more than dance! She is not a...
  • Bj: So sweet! Sounds like the young soft sultry ciara we loved! Awwwww
  • stephen: really love this song i really want to hear the audio
VOTE FOR CIARA
THE FAM
OUR FAV BLOGS
Elite Friends
831ea81667a601a157290845fb79cf44
WEBSITE INFORMATION
Site: Ultimate Ciara
Launched: 1.5.2009
Staff: DiDi, Glenda, James, & Terrance
Hits:
Browsing:
Designed by: Es Design
LOOKING FOR SOMETHING?
LIKE US?…LIKE US!
IMPORTANT DATES
  • Events are coming soon, stay tuned!
CIARA ON INSTAGRAM
Follow @Ciara On Instagram
OFFICIAL LINKS
Youtube
VeVo
MySpace
Instagram
Twitter
FaceBook
Last.FM
Sound Cloud
Pinterest
LEGAL NOTICE
Ultimate-Ciara.Com is a fan site owned and operated by fans. No copyright infringement is intended on ANY material found on this network. If there are any questions or concerns feel free to contact the admin. You are welcome to use anything here, but we ask that in return you give us full credit. All rights reserved © 2009-2013
Check Google Page Rank

Your donations are highly appreciated and go 100% into the maintenance & upkeep of UltimateCiara. Thank-you.
eXTReMe Tracker

Somebody call the doctor . . .

Now playing : 'Overdose'

Ciara Reveals “Gimmie Dat” Single Artwork!

Ciara has confirmed GIMMIE DAT as her 2nd single , as well as revealed the artwork. SUPER HOTT!

Hey Everyone its time to start requesting Gimmie Dat on the radio and in the clubs !! Let’s goooo!


Artwork by Gomillion Leupold

Click to Listen

  • ciarafan95

    i think everybody should have been knew gimme that was the second single lol

  • CCRider

    OMFG! OOOOOOOOOMMMMMMMMGGGGGGGGGGG! IM SOO FUCKIN HAPPY THEY DIDNT TRASH THIS SONG!

  • columbia ci

    As a fan, ill do my part and buy/request “Gimme Dat” but Ci HAS to perform/promote the song! Fans can only do so much. To this day “Ride” still hasn’t received a televised performance and its been out for 4 MONTHS!. It’s frustrating because the song hasn’t hit its full potential IMO… but it’s getting NO boost. I only hope it continues to rise on urban charts.

    On a better note, “Gimme Dat” is a great 2nd single. She’s gonna KILL that video! :)

  • JayCi

    Im confused. Billboard said this was just a buzz single not a real single.

  • JayCi

    And she just said to request it, she didnt say it was a single.

  • ccstan

    yea but come on do the math u can tell she has artwork for it n everything

  • Ciara – Basic Instinct!!

    I love it!

  • Alisha

    Very Nice.

  • MrTachou

    Gimme That is the secoind single Ciara did’nt say anything about a buzz single.
    Dont believe what other sites say until ciara reveals it herself.
    But most of the time rap-up does have the full thing but still wait till she say it her self.

  • JayCi

    I said BILLBOARD said it was a buzz single not her….there aint no reason to not believe billboard when they said it.

  • Shawn

    billboard said ciara shot a video to the ride remix also what happened to that…billboard is on its game when it comes to chart perfromance but other shit they lie about sometime

  • MB92

    Im starting to think ciara’s team really know what they’re doing this time around =D, by releasing “Ride” for the Urban listeners, now “Gimme Dat” which can really cross over. Plus ci said herself she’s about to make apperances on T.V, and radio. plus More Performances ahead, and hopefully everything goes well enough for a tour. There Should be a ADD/REQUEST DAy for Gimme Dat, well might as well request ride to since they’ll be right by each other

  • HA HA

    we are ALWAYS confused because most of the time ciara or the record company dont say anything.
    anyway,i really LOVE the single cover of gimme dat!
    cant wait 4 the video ;)

  • XY

    :D finally Something to keep me in hope!

  • Jay Jay

    its obvious gimme dat is the 2nd single. she said “its time to start”

  • ciarafann2010

    Every body saying her team get it right yall we can request ride one day then gimmie that stop makein everything so hard its a 2nd single yeyyy so we do to get on our shit an all be stans I did some requestin for ride ..ride is #3 on r&Bhhiphop chart yeyyyyyy teamciara bitches

  • ciarafan95

    I heard ciara is shooting a video for gimme dat (well of course) AND speechless (that’s a surprise)

  • ciarafann2010

    I know about it she was on the radio today in said it I can’t waittttt in speechless

Enraptured Serendipity DesignsOfficial SiteEpic Records